JOIN US !!! >>Emo&Scene bazar<<

NEW SECTION! >>Tattoo meanings <<

Indie vs. Indie Scene // Názor -Hayley Ginger

5. února 2012 v 16:27 | Andenka |  ✝SCENE SVET✝


Autor: Hayley Ginger



Ráda bych něco pronesla na začátek tohodle článku dřív,než se do toho začtete.Hodně jsem polykala sprostá slova,protože by to asi nebylo zrovna nejvodněší,proto občas udělám * to bude značit bod který mě nejvíc rozhořčil.

Ve světě převtářek,falešných úsměvů,děvčat kterým je jedno kolik jim je a s kolika chlapci už ve svém věku spali,ve světě neustálého škatulkování se střetli dvě věci,jedno z toho byl "styl" a druhý byl "life styl + music styl". Tyto dva protiklady se nemají vůbec rádi. Chcete vědět proč? Z jednoho prostého důvodu. Jeden z těchto protikladů měl zůstat (a stále tam je) uzavřený před pozerskýma holčičkama a klukama. Abych to už konečně upřesnila onen styl byl INDIE SCENE STYL a jeho nenávistný protiklad byl life styl+ music styl INDIE. Přijde Vám to stejné a nevidíte v tom rozdíl? Je to jednoduché. Onen Indie scene styl není ve výsledku nic jiného než scene,emo,goth,punk..a jiné styly oblíkání.Když si přečtete na tomto blogu "popis indie scene stylu" tak tam uvidíte určitá "pravidla" (Ano podle mého názoru to pravidla jsou a můžete mi to vyvracet jak budete chtít.) Které když jsem si přečetla tak prostě jsem byla uplně *****!!! Je mi fuk kdo to psal a jak moc dobře nebo špatně to myslel. Pro lidi bez "názoru" a pro ty který chtějí být jednoznačně "kůl" a "in" to nic neznamená,pouze další tutoriál "jak na to" **! Proto mi to přijde naprosto bezduché. K tomu článku už jsem stejně napsala tak nenávistný "hejt" že není potřeba se k oněm pravidlům vracet.
Naopak ono indie,je něco co slabším,nechápavým a povrchnímdušičkám zůstane uzavřeno,protože to prostě nepochopí,ale i tak se o to pokusím.(Jako házet hrách na zeď)
Indie (POUZE INDIE ) tady bylo je a bude,bylo tu mnohem dřív než žila Audrey Kitching a té podobné "celebrity" * .Bylo tu dřív než někdo věděl co je emo nebo scene. Nelíbí se vám to? Ale je to pravda.
Indie tu bylo od začátku cca 50. let minulého století. Divný co? Indie je v alternativní-undergroundová-"co nejvíc tajná,pro masy lidí" hudba. Je to hudba na kterou musíte mít vytvořený uši,nelíbí se každému protože,proestě není to tuctová hudba,není to nic podobného Escape the fate,Black Veil brides apod. Prostě to není monotóní hudba která začíná i končí stejně. Indie není tak "kůl" není in pro lidi. Když jdete po ulici tak mi věřte že by jste člověka co žije indie nepoznali ani kdyby stál vedle vás. Jsme noční lidi. Máme rádi klid a to,když nás lidi nekopírujou,protože už se toho okopírovalo víc než dost např. retro brýle,košile,roury,puntíky a proužky,kravaty a krátký patky. Asi si teď říkáte že lžu,ne není to tak.

Pro velkou srandu jsem se přihlásila do " Hot or Not" a s úsměvem sledovala Vaše názory. Když můj přítel zjistil že jsem v Hot or Not věřte,že nadával jak pes,protože "nejsežádnákrávacomázapotřebísevystavovatpředostatnímeprotožeonyjsoučubky" ,ale když jsem mu svůj záměr vysvětlila tak se uklidnil.
Vím že do kolonky Styl jsem napsala: Styl: indie (pozn. jen Indie,žádné indie-scene) a už z onoho prostého důvodu že jsem tam napsala pouhé indie,tak jsem opět **** když člověk co nečete pečlivě napíše: cituji: " 16 Ivůna | Včera v 16:30 | Reagovat

Nevím teda jestli zrovna tohle je Indie scene ...=DD.. podle mě teda ne..vypadá spíš jako obyčejná tuctovka hnědovlasá ... žádný styl ;))"

Tak mi teda řekněte,když jsem teda tuctovka,podle čeho slečna uvažovala? Podle toho že jsem nebyla zmalovaná,neměla jsem barevnou palici a neměla jsem sovy a jeleny s knírkama? To potom asi tuctovka hold budu,protože nenakupuju ty tuctový věci co mají všichni. Hell.
No a když si to přečtete,tak mi dejte vědět,jestli jste pochopili rozdíl mezi Indie a Indie scene.Protože pokud ne tak věřte tomu že je opravdu velký.
Ne nedávám sem žádné odkazy na indie hudbu,protože indie není pro masy,ale jak říká mů skvělý kamarád pro vyvolené.

Ps: Doufám že se oteplí!
Ps2: Slečně Ivůna vzkazuji: Když už někam píšeš o sobě,buď tak hodná a nepiš za každým druhým slovem smajlíka. ;)
 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Lee Lee | 5. února 2012 v 16:28 | Reagovat

:)

2 Džejn Džejn | Web | 5. února 2012 v 16:37 | Reagovat

od srdce jsem se zasmála :)

3 Kikin Kikin | 5. února 2012 v 16:39 | Reagovat

souhlasím ;)

4 Natalie Natalie | 5. února 2012 v 16:43 | Reagovat

takýto istý názor na toto všetko mám aj ja ..uznávam ťa za to že si sa vijadrila ;)

5 Daisy Daisy | 5. února 2012 v 16:57 | Reagovat

Tomu říkám ČLÁNEK od srdce :)

6 ŇuŇu ŇuŇu | 5. února 2012 v 17:01 | Reagovat

Respekt k slečně!

7 carrie carrie | 5. února 2012 v 17:13 | Reagovat

Naprosto bezucelny a zbytecmy clanek,jen vytocena slecna,ktera svuj vztek maskuje za poucovani a hodinu dejepisu..

8 Verunka. Verunka. | 5. února 2012 v 17:17 | Reagovat

konečně někdo kdo ví o čem mluví. najs!

9 Andenka Andenka | Web | 5. února 2012 v 17:30 | Reagovat

Já osobně mám ráda indie hudbu , indie scene se mi nelíbí a je možná i pravda že to odsuzuju =D ...jinak pro mě osobně - nemám ráda když někdo prostě se ptá kde nakupuji , co poslouchám..a je i pravda že nikdy neřeknu lidem přesně co posloucám atd.. :D..Jinak nosím co se mě zlíbí , skoro vůbec žádny značky. Pro mě to je ujetý , když si někdo myslí , že když si koupí něco ve značkovým a má to spoustu lidí tak je to in. Ale právě že tohle si já nemyslím ..já osobně ani sama nevím kam se zařadit.. Pro mě osobně je nejlepší to co se mě líbí a vím že to skoro nikdo nemá ,většinu si ani nekupuju a mám to už doma dávno =D....Horší to pro mě je bohůžel v tom že později se z toho co se mě líbí začína stávat totalní mánie a strká se to úplně do jiných stylů :D třeba ten undercut ,měly to lidi ( známý ) už dávno před nějákym Indie Scene ani tam nezapadaly takový lidi nikdy , ale prostě najendou se to podsunulo že tenhle účes nosí Indie Scene =D což mi naprosto příjde směšný :D .... Nebo Sovy?? Já osobně sovy miluju , znám jejich význám ,ale proč nějáke Indie Scene :D ...
Přehnaně hodně lidem se tenhle styl líbí , je pravda že jsem tu na blog i sepsala nějáky blaf ze zahraničních stránek ,ale prostě tenhle styl mě vytáčí :D..Nechávám tenhle styl raději na ostatních..spíš mě schválně zajímá názor těch lidí co si o sobě myslí že jsou INDIE SCENE..chci slyšet jejich názor a co ten styl podle nich obnáší..do dnes nemůžu pochopit co ten Indie Scene jako je za blaf! :D
Navíc teď mám i strach ,že jen prptože část věcí co už dávno nosím a líbí se mě , má teď ten nějáky Indie Scene a nikdy tam teda zapadat nechci :D

10 tabby nightmare tabby nightmare | 5. února 2012 v 17:57 | Reagovat

Fajn, tenhle článek mi vyrazil dech, takže kdybych se pokoušela napsat něco 'inteligentního' tak mi to nevyjde. Tak jenom 'Respekt tý slečně ;)'

11 Monica Monica | Web | 5. února 2012 v 18:24 | Reagovat

V určitých částech s tebou souhlasím ale, že se s prominutím sereš do Black veil brides to už mě fakt naštvalo!!..Myslím, že lidi by měli tolerovat všechny styly a né si říct, ''Jéžiš, to je hrozná hudba'', jen protože to není jejich ''šálek čaje''. Tak trochu tolerance když už tady mluvíš o tom škatulkování a vůbec ;)

12 Hayley Hayley | 5. února 2012 v 18:36 | Reagovat

[11]: Neseru se do nich,jenom říkám že všechny ty kapely jsou založený na stejných akordech,a když si poslechneš třikrát tu písničku a třikrát písničku etf tak to zní stejně :) jinak BVB si občas ráda poslechnu ;)

13 Monica Monica | Web | 5. února 2012 v 18:55 | Reagovat

[12]: Ok ;)..ale přece jenom nikdo z nich nemá v záměru kopírovat jeden druhého. Může to někdy znít podobně ale každá píseň má jiný text a i originalitu. Svým způsobem jsou totálně odlišné.

Mimochodem, jen jak sem viděla tvoje ''Hot or Not'', tak sem si říkala, že ty tu nebudeš jen tak a že pro ně se budeš zdát asi ''obyčejná'' jak některý napsali. Pomyslela sem si to už je z toho ''žádné indie scene''.

14 Weruša Weel Bang Weruša Weel Bang | E-mail | Web | 5. února 2012 v 19:14 | Reagovat

Dobrej článek, ale místami jsem měla pocit, že autora zabiju ;D

15 Lúú Lúú | E-mail | Web | 5. února 2012 v 19:19 | Reagovat

OHH múdra a blahoslavená prehovorila ... a teraz sa všetci s toho asi ***
ako v hot or not fotku sama nemám ale posielam srdečný pozdrav tej tvojej inteligentnej hnedej hlave "sama si čubka"
možno by si si mala uvedomiť koľko ľudí si týmto článkom na tejto stránke urazila ... a áno teraz sa podme všetci hrať na to ako indie už dlho poznáme ...  ODPAD zlato :-**

16 Anuš Anuš | 5. února 2012 v 19:36 | Reagovat

[7]: souhlasím, článek sem nepobrala, ztratila sem čas jeho čtením.. a podle mě i dost urazil ostatní.. proč teda vlastně rubrika hot or not je?.. prýže čubky

17 Anuš Anuš | 5. února 2012 v 19:36 | Reagovat

[7]: souhlasím, článek sem nepobrala, ztratila sem čas jeho čtením.. a podle mě i dost urazil ostatní.. proč teda vlastně rubrika hot or not je?.. prýže čubky

18 Hayley Hayley | 5. února 2012 v 19:54 | Reagovat

Pokud jsem někoho urazila tak se mu určitě srdečně omlouvám. Ale opět musí,nebo by měli ti uražení přenést přes srdce že tohle je můj pohled na věc a můj názor.:) a speciálně pro Carrie,Anuš+ Džejn (který jsem děsně nesympatická)

Pokud jsem tím urazila Vaše ega,nebo pokud jsem Vám ukradla pár minut života který trávíte před počítačem tak se Vám srdcečně omlouvám. Mohlo Vám být jasné že když je tam Indie vs. Indie scene tak to bude proti indie scene. :)

19 Anuš Anuš | 5. února 2012 v 21:44 | Reagovat

[18]: měla bys myslet i na to, že tady vychvalovat ten tvůj "styl" a špinit jiný styly, by mohlo být lidem co ty styly uznávají proti jejich kůži,blog by měl být podle mého nestranný.. ostatní taky mají svůj názor a proto ti ho sem píšou.. ty si adminka a můžeš tady borkařit s článkem, my se ohrazujem komentem ;)

20 Andenka Andenka | 5. února 2012 v 22:30 | Reagovat

[19]: jeslit můžu teda něco?! S tímhle článkem nemá ani jedna z adminek nic společnýho ...to je pouze názor jedné ze čtenářek z blogu ,která si přála ho zveřejnit.. aby slyšela nejpíš vaše názory....takže =)

21 Anuš Anuš | 6. února 2012 v 14:20 | Reagovat

[20]: pardon, spletla sem si ji s mayou či jak se slečna píše :) .. prostě nechápu jak se tenhle článek může dostat na takovýhle blog... tolik lidí nemusí být spokojeno s hodnocením v hot or not a kdyby každý kvůli něčemu napsal článek, heh, to by byl teprve spam.. vyjadřuji svůj konečný názor tedy :) když dovolíte.. = nepobrala sem .. konec, nemá cenu se tu dohadovat o "ničem" ;)

22 Marcus Lutador Marcus Lutador | E-mail | Web | 6. února 2012 v 19:05 | Reagovat

Já si článěk přečetla, absolutně s tím nemám žádný problém. Nepovažuji to za ztrátu času jako někteří. Článek se mi líbil a s většinou věcí souhlasím. :)

23 dandulka312 dandulka312 | 7. února 2012 v 20:08 | Reagovat

Jak si dala na tu menu ten zip?? Můžu se zeptat přes jaký program  děláš dessy?

24 Lucy Sweeting Lucy Sweeting | 18. února 2012 v 13:31 | Reagovat

Sice je v tvých větch vidět že jsi hodně rozčílená, ale jsem ráda že jsem si to přečetla. :-) Do teď jsem vůbec nevěděla že existuje něco jako "indie" .. :-)

25 Christina Christina | Web | 18. února 2012 v 17:58 | Reagovat

wow. tohle je asi nejlepší článek co jsem tu četla. praví vysvětlení slova indie. ne nějaký trapný scínky, všechny jako podle kopíráku, s natupírovanejma barevnejma vlasama a propíchanejma xichtama.

26 Alovellis Ls Alovellis Ls | 28. února 2012 v 14:20 | Reagovat

Já nevím jak vy ale mě celkově přijde divný ,aby se někdo zařazoval do nějakých stylů , člověk by měl být originální takový jaký je a tak jak se mu to líbí ...a je jedno jestli má třeba sovu na krku nebo modrou hlavu ...člověk přece nemusí někam patřit aby byl stylovej ... stejně má každej jinej vkus a někomu se libí tohle a někomu zas támhleto. tod muj nazor hezký den :)3

27 Katte* Katte* | 24. června 2012 v 13:30 | Reagovat

Nevim, nevim.
Říkala jsem si, že k tomu nic psát nebudu, ale nějak si nemůžu pomoct. Nahlodává mě jedna otázka.
Zmiňovala jsi sovy, jeleny a knírky protože to je děsně "kůl" a proto to všichni nosí. Takže teď k mé otázce, co když to nenosí proto, že je to děsně "kůl", ale čistě proto, že se jim to líbí? Ano, má to každej druhej, ale NIKDY se mi nestalo, že bych potkala byť jen dva lidi, kteří by byli od hlavy až k patě stejný - zkopírovaný, což toi indie scene vlastně je :)
Samozřejmě, že se ty vzory opakují pořád do kola, ale upřímě, tyhle styly (ať už emo, scene, japonské styly, lolita atd...) jsou o určité UNIFORMITĚ. Mají charakteristické rysy a tím pádem něco stejného a "kopírovaného" na tom bude asi vždycky :)
Mám trochu pocit, že nejde o to, že by lidi nepochopili tvoje indie, ale ty jsou nepochopila dnešní, čistě povrchní "styly" - co se oblékání týče. Je rozdíl mezi životním stylem a stylem  oblékání.

28 Lizzie Lizzie | 16. března 2013 v 10:29 | Reagovat

Já takovéhle škatulkování do stylů a tak taky moc nepodporuji, ale jak řekla Katte*... Co když se to těm lidem líbí? A co když zjistí, že třeba styl, který si "vytvořili" se dá ztotožnit např. s indie scene? To pak napíšou, že jsou indie scene a je to. Nerozebíraj to. Já osobně se ve stylech a rozlišování indie a indie scene nijak nevyznám... Já smíchávám haldu stylů dohoromady ( a nevím o tom...) + ještě něco mého a nekoukám na to, co za styl to je, či jak to působí na jiné lidi. Cítím se svá a spokojená. Asi k tomu bude sedět ta otřepaná fráze: "Mám svůj styl!" Pokud mluvíme o knírcích, sovách, jelenech a dalších vecech jako např. vzor americké vlajky... Nenosím takové vzory, ale pokud se to těm lidem líbí. Třeba mají ty lidi svůj vzor, chtějí být jako přesně takoví a tak tyhle věci nosí. Třeba si připadají pak originální, ale skoro až zapadají (např.) do "moustache davu". Odsuzuješ tu indie scene a další takové STYLY, ale sama se tím dostáváš na stranu těch davových ovcí, které takové věci odsuzují. Taky jsi tak trochu ovce, jdoucí s davem. Nic proti, říkám svůj názor, chápu ten problém, jaký mezi indie a indie scene vidíš, ale nezdá se mi tvůj skoro až agresivní a takový všeodsuzující pohled na věc. Ale stejně jsem si tento článek ráda přečetla, jelikož mě to donutilo se zamyslet. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama